Labels

iulie 15, 2011

Iubirea, crema de ciocolata sau zeama de lamaie?








Batranu’ revine in forta pe sistem turbat (de la caldura) cu inca un articol, acesta din urma nemai avand ca tema bautura, ci un subiect cu deschidere mai mare catre poporu’ patronat de Basescu. (promit un alt articol pe aceasta tema), si anume: IUBIREA MA ! ;x. Cu totii ne-am confruntat cu acest fenomen, fiind beti matol de iubire (sau mentol mai degraba, cand o puicuta de(menta) iti face inima sa bata...). evident, sageata lu’ cupidonel pana de porumbel a lasat urme adanci in sufletu’ oricui, acestea fiind nevindecabile sau vindecabile intr-un timp foarte luuung ( 2-3000 ani ). Acum vorbind serios, peste tot auzi fraze de tipu’ : love is in the air. Ei pe dracu’ :| . unde e ma? Ca eu nu o vad !. sigur ca multi ’or sa zica: dragostea nu se vede, ea se simte!. Asa o fi ! da’ atunci de ce se striga de catre aceeasi giboni „love is in the air” ?!? asta nu mai inteleg. Sau mai auzi prejudecati de tipu’ :nu esti atent mai deloc, deci esti indragostit!. Ei da? Unde e ma aia sa ii crap capu’ ? pai poate de la neatentie poate da masina peste mine! De ce sa mor (numai) eu?!
Desi sunt un tip mai deschis si sufletist totodata, mi-am dat seama ca asta nu imi aduce nimic bun (deocamdata), ba din contra. De ce? Pai in secolu’ vitezei in care ne aflam nimeni nu prea mai are timp de dulcegarii, transpiratii in palme de emotii sau mai stiu eu. Dar pe viitor...cine stie ? :-??. Pana atunci am sa incerc sa imi creez si a doua personalitate in iubire, un alt tip de abordare (zodia gemeni = personalitate dubla ). Usor usor incerc sa ma adaptez. Cum reusesc? Incep sa cred din ce in ce mai tare ca femeia (sau dragostea, cum vreti sa o numiti) e o boala ce se vindeca la pat!. Cam atat cu acest articol... promit un altul legat de politica bijuteriei de tara in care traim, cat mai curand posibil. Sanatate si virtute, s-avem bani, s-avem ce ....iubi !


2 comentarii:

  1. s-avem bani s-avem ce plati.......:))....mai nou dragostea se tine pe bani....lumea cere bani....iubirea pe locul doi.....

    RăspundețiȘtergere
  2. totul se face cu baniii........banii sunt precum o cheie....cu iei deschizi orice lacat....

    RăspundețiȘtergere