Labels

octombrie 21, 2012

Romanica, tara lu’ … nea Carpitura !

        Intr-o zi, pe cand ma intorceam agale si obosit de la scoala, am surprins, fara sa vreau, o echipa de muncitori la mine in cartier.

         Nimic spectaculos pana aici. Cand m-am uitat mai atent, mi-am dat seama ca sunt de la o firma (angajata de primaria locala) ce se ocupa de reabilitare a strazilor, o reabilitare de « calitate « sugerata chiar de pozele ce urmeaza. Analizand minutios modul de lucru, calitatea lucrarii, spiritul si vointa de lucru cu care se lucra pe mini-santier, aud din spatele meu un claxonat puternic de TIR !. (am uitat sa precizez ca eram pe mijlocul trecererii de pietoni, in plina strada, intr-un cartier marginas al Galatiului, ce-i drept.). Cand ma uit in spate, vad TIR-ul, urmat de o coada de vreo 15-20 masini ce-l urmau anevoios (se circula pe un singur sens, celalalt fiind ocupat de lucratorii ce CARPEAU un asfalt ce dateaza de cand era strabunica fata mare (sau de la majoratul lui Burebista, cum doriti, ca nu e nicio diferenta de timp)), masini ce claxonau la randul lor ca cica soferii lor se grabeau.
           « Izgonit « fiind de soferii cu permisul luat la Pitesti cu bani in plic, m-am retras intr-un loc sigur si am inceput sa fac poze (ce le puteti privi de altfel de-a lungul articolului) spre deliciul si amuzamentul trecatorilor, unii dintre ei chiar felicitandu-ma ca am spirit de observatie si incurajandu-ma sa ma folosesc de pozele astea sa fac antireclama castravetilor din fruntea tarii care au pretentia ca detin puterea.
           Pe de o parte, chiar m-am gandit sa iau in serios aceste sfaturi si chiar sa actionez in sensul asta, daca stam sa ne gandim ca toti avem impresia ca traim in mileniul 3. un cacat ! Cum poti sa spui ca traiesti in mileniul 3 cand circuli cu strazi peticite si al caror asfalt dateaza din milenul 3, da’ cel de dinaintea erei noastre ? O_o. (da’ bine ca avem regi ai asfalturilor !)Evident, trebuie sa fii oligofren sa spui o asemenea aberatie !.

           In final, as vrea sa le dedic ceva « de dulce « celor care ne conduc, sau cel putin asa au impresia,si anume « Sunt barbat Si sunt genetic structurat sa spun asa ceva : DUCETI-VA IN P*LA MEA ! « si apoi sa va invit sa va spuneti parerea pe subiectul expus mai sus ! Nu ezitati sa fiti sinceri !   



Un comentariu:

  1. No sa avem noi asfalt ca cei din occident nici cand am sa devin eu popa ...:-?? poate intr-o alta viata :)

    RăspundețiȘtergere