Labels

septembrie 22, 2012

Ferea ca vine tancu !! O_o

Da...mi s'a intamplat(sa "dau" peste unul) si sa vedeti si cum.Acum 2 zile,vorbesc cu cativa colegi sa iesim,undeva,acum mai ales ca e mai liber cu scoala.Imi aduc aminte de o buna prietena ,Ella(salutari prin aceasta cale :X) ,care,acu fiind la alt liceu,nu prea mai tinem legatura prea des ,si zic ,"De ce nu?" , sa vina si ea! Dupa mai multe asteptari , ca doar stiti cum sunt fetele ,am ajuns si noi la un restaurant .Cu o bere , cu o cafea , cu o tigara ,ca doar asa is adolescentii,ne'am adus aminte de vremurile in care Ella era pe la noi.
Pai.....era o zi destul de calduroasa.Lumea la liceu , cu nu prea mult chef de invatat, stiti cum e,cei care au trecut prin asa ceva.Dupa mai multe discutii in contradictoriu cu ea , ma las induplecat sa merg la magazin ,aflat la ceva distanta de liceu(ei ii era foame , mie imi era lene).Ajungem acolo , cumparam de ce aveam nevoie,si decidem sa o luam usor inapoi.Pe langa noi un tir,claxona nebuneste la o dacie.(nu ii acordase prioritate ,dar stiti cum e in Romania ,conteaza sa fii primu si atat).Nu va pot spune in cuvinte reactie colegei mele la auzul claxonului.Cu o fata speriata, m'a strans de mana puternic si tipa in gura mare "Vine taaaancuuu peste nooi , vine tancuuuuuuu!!!!! ".In prima faza , ma gandeam la o gluma de a ei,e o fire umoristica,dar nu era asa .Fata chiar era speriata si era convinsa ca un tanc va da peste noi .Cu greu am putut sa o calmez si sa ii explic ca e doar un tir.
In restaurant, rasului nostru umplea atmosfera ,atragand atentia clientilor care se holbau la noi.Dar nu conta ,amintirea era de nepretuit,si vreo 15 min ,in vorbele colegilor ,au ramas cuvintele ,"Ferea ca vine tancu!!!" 


5 comentarii:

  1. Poate că e doar ceva total întâmplător, dar ferea, căci eu chiar pot veni cu tancul! :)
    "Bătrâne", te-am trecut în lista mea de bloguri. Mi s-a părut mai simplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine si asa , o zi buna !!

      Ștergere
    2. Camuflet, postarea mea de astăzi, aici mi-am amintit de întâmplare. Trebuie că eşti! Iar de nu, trebuie să fii un norocos! Baftă!

      Ștergere
  2. Frumoasa povestioara :)) la fel ca poza cu tancurile :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpatică faza!
    Te-am trecut la blogroll.

    RăspundețiȘtergere