Labels

septembrie 16, 2012

Ploua.....


Asa se pare , ultima zi din vacanta....Pfffoai...dupa o seara de "bumpty bumpty" (ce mai seara ^_^ ),avand un majorat la un fost coleg,dupa o zi aproape perfecta....acu ploua.Ei bine poate nu peste tot dar asa e pe aici.Se stie ca de maine iar o luam de la capat cu scoala(mai ales in ultimul an de liceu).In plus,toata invalmaseala si imbulzeala pentru pregatiri si ultimele chichite ce trebuiesc facute nu'mi priesc prea mult.
Afara insa....doar ploua.....

10 comentarii:

  1. Cum adica schimb de link-uri? Sa te adaug la BlogRoll?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, vrei sa faci schimb de link cu www.radioghdance.com ? Astept raspuns pe adresa: contact@radioghdance.com

    Va urez o zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe:)) Si eu am fost aseara cu iubita la un majorat :)) si la mine a plouat:) Doar ca nu ma afecteaza "sfarsitul vacantei" , caci nu mai sunt la scoala;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut !

    În ceea ce priveşte schimbul de link-uri propus , din partea mea s-a rezolvat .

    SoriN

    RăspundețiȘtergere
  5. Ploua iar ... :( nu`mi place deloc ploaia :):D

    RăspundețiȘtergere
  6. Caut bloguri partenere:

    http://prezidenta.wordpress.com/2012/09/18/campanie-de-reprezentare/

    RăspundețiȘtergere