Labels

septembrie 08, 2012

Muzica veche sau/si muzica noua?




Mda..(postare de ora 00:00 ^_^ )...cine nu a participat sau macar sa fi ascultat o "batalie" intre muzica veche si cea noua ?...oricum de ceva timp am dorit sa scriu acest articol,ajutat fiind si de postarea recenta a colegului meu.De ce nu poate fi un "si" intre cele 2 tipuri de melodii?Mie imi place sa ascult de toate,acu bineinteles,depinzand si de cum ma simt.Adica daca merg pe la prieteni sau pe la o petrecere ceva,nu ma reped sa bag Michael Jackson sau Julio Iglesias(fiind doar exemple).Mai de curand club,trance,disco umplu atmosfera.Ei bine,dupa vreo 2-3 pahare de Teacher's asculti si manele fara probleme si ramai uitmit de cat stii din melodie.Dar la o intrunire , o reuniune de familie etc,unde isi dau intalnire mai multe generatii,nu ii "incant" cu o lalaitura de a lui Salam sau mai stiu eu ce manea(nu spun ca sunt fan manele dar am vazut si auzit destule ^_^).Deci tot ce conteaza este locul si persoanele din juru' tau.
Sunt persoane care tot lauda vremurile de dedemult.De acord era muzica buna,dar si in zilele noastre gasesti cate ceva,ce e drept ai rarut,dar gasesti.Totusi daca stam sa ne gandim,in vremurile vechi nu prea era libertatea de azi,si lumea se bucura de melodiile pe care le prindeau de pe unde apucau,la radio etc.Oricum industria muzicii se extinde cu pasi repezi,noi genuri aparand,noi amatori de ceva nou facandu'si aparitia,iar ritmurile ce faceau legea acu 5-10 ani mai sunt cunoscute doar de adevaratii iubitori.Un lucru trebuie retinut:
          Muzica, atat veche cat si noua,trebuie sa te faca sa te simti bine!!

3 comentarii:

  1. muzica scuze de la somn am scris gresit ...

    RăspundețiȘtergere
  2. A very usefull article – A big thank you I hope you will not mind me blogging about this article on my blog I will also link back to this post Thanks

    RăspundețiȘtergere